Skap vekst med Google Ads

Vær synlig der kundene søker etter dine produkter og tjenester. Selger bedriften din noe som blir søkt etter på Google, vil annonsering i Google være noe for deg! Det er et enkelt og effektivt annonseverktøy som gir deg full kontroll over annonseringen uavhengig av annonsetype.

google-ads-spesialist.jpg

Derfor bør du velge Google Ads

Det er kanskje ikke rart at Google Ads har blitt det naturlige førstevalget for mange når 92 % av B2C-kjøp starter i Google. Google Ads lar deg annonsere i det øyeblikket mulige kunder søker etter en løsning på et problem eller vil bli litt klokere/tryggere før en kjøpsbeslutning tas.

I motsetning til SEO (søkemotoroptimalisering), som er et mer langsiktig tiltak, vil du med Google Ads få en umiddelbar effekt og nå ut til kundene når de er i søkemodus. Du får maksimal oppmerksomhet før de eventuelt sjekker det organiske søkeresultatet.

Artikkel

Performance Max: Den nyeste automatiserte kampanjetypen i Google Ads

Performance Max innleder et nytt annonseringsparadigme i Google Ads. Fra og være søkeordorientert er den blitt mye mer målgruppeorientert. Er dette fremtiden for Google annonsering?

Les mer

Slik kommer du i gang med Google Ads

Google tilbyr en rekke ulike annonseringsverktøy: Vi har sertifiserte spesialister som hjelper deg med å finne den riktige kanalmiksen, og som følger kampanjene opp jevnlig for å oppnå best mulig resultat.

Vi hjelper deg i gang med:

  • Tekstannonser
  • Displayannonser
  • Videoannonser
  • Shoppingannonser
  • Appannonser
  • Performance Max

Vi hjelper deg med Google Ads!

Hanne Serck Hanssen

Hanne Serck-Hanssen

Byråleder

+47 916 81 062

hanne@clay.no