Betalt annonsering i SoMe og på nett

Vi skaper vekst for deg i digitale kanaler. Performance marketing er en mer presis og personlig måte å treffe målgruppen og oppnå resultater på. Segmentering og sylskarp målretting er viktige ingredienser, men effektiv sporing, oppdatert innsikt, fortløpende optimalisering og hyppig testing er også nødvendig for å skape vekst.

To damer som følger med på noe bak kamera

Velkommen til resultatbasert markedsføring

Performance marketing handler om å bruke de riktige redskapene til de riktige tidene. Det er en prosess i konstant endring hvor A/B-testing, analyse og optimalisering er en viktig del av hverdagen. Enten du skal bygge din merkevare, skape oppmerksomhet eller øke salg, vil målrettet digital markedsføring hjelpe deg med å lykkes. Sammen med våre sertifiserte spesialister oppnår du konkrete resultater.

Vi hjelper deg med alt innenfor performance marketing

Clay har en stor bredde av spesialister innenfor performance marketing: Vi har SoMe-eksperter, SEO-rådgivere, Google Ads-proffer (SEM) og dyktige rådgivere som kan både programmatisk og display.

Vi kan hjelpe deg med å lage innhold til alle disse områdene eller ta det eksisterende innholdet ditt og optimalisere det digitalt.

Personer slapper av i stol på kontor

Annonsering i sosiale medier

Tilstedeværelse i sosiale medier er en viktig del av bedriftens digitale synlighet. Gjennom betalt annonsering i kanaler som Facebook, Instagram, SnapChat, TikTok og Pinterest har du muligheten til å nå målgruppen med engasjerende innhold som skaper resultater.

Betalt søk i Google eller Bing

Annonsering i søkemotorer som Google og Bing er en god måte å nå potensielle kunder på når de aktivt søker etter dine produkter eller tjenester. Ved å sikre god synlighet i søkemotoren vil du kunne drive trafikk til nettsiden og skape konverteringer.

Bannerannonsering (display)

Med bannerannonsering (også kalt displayannonsering) kan du på en effektiv måte få synlighet og nå ut til et stort publikum. Det finnes flere måter å gjøre denne typen annonsering på, men vi vil være med deg hele veien og hjelpe deg med å finne riktig annonsenettverk og kjøpsmetode. Våre spesialister gir deg råd om programmatisk annonsering, annonsering via Google Display eller direkte kjøp hos mediene.

Programmatisk annonsering

Programmatisk annonsering gir deg muligheten til å annonsere mot en spesifikk målgruppe ved å kjøpe visninger på tvers av medier. Selve kjøpsprosessen er automatisert og skjer i sanntid. Det gjør annonseringen svært kostnadseffektiv! Programmatisk annonsering tillater formater som tradisjonelle displaybannere, native og online video. Vi bruker plattformen DV360 for å gjøre programmatiske annonsekjøp.

YouTube-annonsering

Videoannonsering har blitt en svært viktig del av dagens markedsføringsstrategier, og stadig flere bedrifter bruker YouTube aktivt i sin kanalmiks. Med video eller film kan du på en svært effektiv måte skape oppmerksomhet rundt og styrke din merkevare.

Har du spørsmål om digital annonsering?

Hanne Serck Hanssen

Hanne Serck-Hanssen

Byråleder

+47 916 81 062

hanne@clay.no